Організація і проведення конкурсу міні-грантів «Громада своїми руками» у 2021
опубліковано 22 квітня 2021 року о 09:33

В И К О Н А В Ч И Й  К О М І Т Е Т  Т Р О Ї Ц Ь К О Ї   С І Л Ь С Ь К О Ї   Р А Д И 

П А В Л О Г Р А Д С Ь К О Г О  Р А Й О Н У  ДН І П Р О П Е Т Р О В С Ь К О Ї  О Б Л А С Т І

 

                        Р І Ш Е Н Н Я


Про організацію і проведення Конкурсу міні-грантів «Громада своїми руками» у 2021 році в Троїцькій

сільській раді в рамках Меморандуму про співпрацю у сфері соціально-економічного розвитку



Керуючись законом України «Про місцеве самоврядування  в Україні» , з метою ефективно реалізації Меморандуму про співпрацю у сфері соціально-економічного розвитку між ТОВ «ДТЕК ЕНЕРГО» та виконавчим комітетом Троїцької сільської ради Павлоградського району та організації роботи щодо підготовки та проведення Конкурсу міні-грантів в сільській місцевості в рамках проекту «Громада своїми руками»  для громадських організацій, органів самоорганізації населення та ініціативних громадян, виконавчий комітет ВИРІШИВ:

 1. Затвердити Положення «Про порядок проведення Конкурсу міні-грантів «Громада своїми руками – 2021»  на території  Троїцької сільської ради в рамках Меморандуму про співпрацю у сфері соціально-економічного розвитку Троїцької сільської ради Павлоградського району у 2021 році (Додаток 1).

2. Затвердити склад Конкурсної комісії для проведення оцінки поданих проектних пропозицій та визначення переможців конкурсу (Додаток 2).

3. Координацію роботи щодо виконання рішення покласти на заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів Голосну О.В. Контроль за виконанням даного рішення залишаю за собою.


Сільський голова                                                                                 О. О. Чуприна

село Троїцьке від  19 квітня 2021 року № 95

                                                                    

Додаток 1

до рішення виконавчого комітету № 95

від 19.04.2021 року


ПОЛОЖЕННЯ

Про порядок проведення Конкурсу міні-грантів «ГРОМАДА своїми руками - 2021»

в рамках Програми соціального партнерства ДТЕК



1. Загальні положення

1.1 Це Положення визначає процедуру підготовки та проведення Конкурсу міні-грантів для громадських організацій та ініціативних груп громадян (далі – Конкурс).

1.2 Організатором Конкурсу виступає виконавчий комітет Троїцької сільської ради. У разі необхідності Організатор може створити Організаційний комітет Конкурсу. Адмініструє Конкурс Павлоградська міська громадська організація «Агенція економічного розвитку м. Павлоград» (далі – Адміністратор Конкурсу) за  фінансової підтримки ДТЕК (далі – Грантодавець), виконавчого комітету Троїцької сільської ради в рамках Меморандуму про співпрацю у сфері соціально-економічного розвитку з м. Павлоград, та інших Благодійників (підприємства, благодійні організації, юридичні та фізичні особи – підприємці, фізичні особи).

1.3. Організатор спільно з Адміністратором Конкурсу та учасниками-переможцями несуть повну відповідальність за реалізацію всіх етапів Конкурсу та їх відповідність вимогам цього Положення.

2. Мета Конкурсу

Метою проведення Конкурсу є сприяння розвитку громадської активності та ініціативності серед жителів через проведення відкритого Конкурсу міні-грантів «Громада своїми руками» для ініціативних груп громадських активістів, спрямованих на розвиток громад та вирішення місцевих проблем територій.

3. Територія / Географія Конкурсу

Села Троїцької сільської ради Павлоградського району Дніпропетровської області

4. Основні завдання Конкурсу

Стимулювання діяльності громадських організацій, ініціативних груп громадян через надання фінансової підтримки для впровадження їхніх суспільних ініціатив, спрямованих на розвиток громади.

Поширення позитивного досвіду, набутого окремими громадянами у розв’язанні    соціально-економічних проблем громади. Об’єднання зусиль та ресурсів місцевих органів влади, бізнесу та громадськості задля розв’язання соціально значущих проблем громади.

 5. Пріоритети та напрями Конкурсу

Пріоритетним напрямом Конкурсу в 2021 році є створення передумов для формування нових підходів та методів реалізації міні-проєктів ініціативними групами з дотриманням Принципів безбар’єрності, а саме: залучення жителів територіальних громад України до процесу розвитку доступної соціально-орієнтованої інфраструктури для людей з інвалідністю та соціально незахищених верств населення незалежно від віку та статі, сфери життєдіяльності, коли кожна людина могла би повною мірою отримувати всі послуги та користуватися всіма благами суспільства. Принципи безбар’єрності передбачають: рівність, повагу до особливостей, функціональність. Для розвитку безбар'єрного середовища необхідне поєднання двох компонентів: подолання стереотипів мислення і усунення механічних, інформаційних, операційних і поведінкових бар'єрів для людей з інвалідністю та соціально незахищених верств населення.

Конкурс реалізується за напрямами:

 5.1 Підтримка громадських ініціатив в соціальній сфері

Діяльність у даному напрямку передбачає: роботу з незахищеними верствами населення (люди похилого віку, люди з обмеженими можливостями, внутрішньо-переміщені особи (ВПО), діти-сироти, діти з інвалідністю, діти з неблагополучних сімей, проблемні сім'ї, матері-одиначки тощо).

За цим напрямом можуть бути реалізовані такі заходи:

•    організація акцій та заходів, спрямованих на привернення уваги жителів територіальної громади/влади до проблем людей з інвалідністю та незахищених верств населення; організація на території громади волонтерських загонів для допомоги незахищеним верствам населення; організація сімейних дитячих садків; організація акцій зі збору одягу для нужденних та інших громадських ініціатив в соціальній сфері, іншу діяльність не обмежуючись цим переліком. Принципи безбар’єрності можуть бути впроваджені через: залучення громадськості до організації соціальних та соціально значущих заходів, що підтримують людей з обмеженими можливостями, з інвалідністю та незахищені верстви населення, а також для вирішення нагальних потреб цих категорій людей та інше.

5.2 Підтримка громадських ініціатив у сфері екології та відповідального енергоспоживання. 

Діяльність за цим напрямом передбачає: роботу із активізації громадськості у сфері підвищення рівня ефективності роботи ЖКГ; роботу, спрямовану на використання енергоефективних та енергоощадних технологій у сфері ЖКГ, реалізацію заходів щодо формування дбайливого ставлення до навколишнього середовища та створення умов, які б сприяли забезпеченню чистоти і краси населеного пункту (організація заходів щодо прибирання та/або сортування сміття; висадження дерев, квітів та інших зелених насаджень; очищення річок, озер, ставків та інших водойм, ліквідація стихійних звалищ; просвітницьку діяльність серед населення тощо), іншу діяльність, не обмежуючись цим переліком.

5.3. Підтримка громадських ініціатив у сфері популяризації здорового способу життя та занять спортом.

Діяльність за цим напрямом передбачає: проведення просвітницьких акцій серед населення, спрямованих на роз'яснення проблеми поширення інфекційних захворювань, проблеми наркоманії, негативного впливу паління та популяризація здорового способу життя; залучення до спорту та фізичної активності всіх верств населення, впровадження інноваційних форм популяризації здорового способу життя; організація змістовного дозвілля для дітей в позашкільний час та інших громадських ініціатив у цій сфері, іншу діяльність, не обмежуючись цим переліком. Принципи безбар’єрності можуть бути запроваджені через: організацію спортивних та оздоровчих заходів за участі людей з обмеженими можливостями, людей з інвалідністю та незахищених верств населення, спрямованих на їхню соціалізацію, популяризацію занять спортом та здорового способу життя.

5.4. Підтримка та розвиток освітніх, культурних і творчих ініціатив.

Діяльність за цим напрямом передбачає: проведення освітніх та культурних заходів, просування мистецтва, включаючи його нові напрями, через соціальні медіа та інтерактивні технології (фото- та відео-квести, онлайн проєкти, лабораторії науково-технічної та прикладної творчості тощо); створення умов для самовираження дітей, молоді (арт-проєкти, арт-клуби тощо), іншу діяльність, не обмежуючись цим переліком.Принципи безбар’єрності можуть бути запроваджені через: організацію та проведення  освітніх, культурних та творчих онлайн та оффлайн заходів із залученням людей з обмеженими можливостями, людей з інвалідністю, незахищених верств населення. 

5.5. Підтримка ініціатив у сфері благоустрою.

Діяльність за цим напрямом передбачає: реалізацію заходів щодо створення умов, які сприяють благоустрою, чистоті й красі населеного пункту (ремонт, будівництво дитячих і спортивних майданчиків, благоустрій парків, скверів; ремонт пам'ятників та інших культурно-історичних об’єктів тощо), створення передумов для формування нових підходів та методів реалізації міні-проєктів ініціативних груп через використання принципів Smart технологій для покращення якості життя мешканців, іншу діяльність, не обмежуючись цим переліком. Принципи безбар’єрності можуть бути запроваджені через: впровадження технологічних рішень для створення соціальної інфраструктури, що дозволяє безперешкодно пересуватися населеним пунктом людям з інвалідністю і отримувати вільний доступ до об'єктів інфраструктури (облаштування пандусів, спеціальних поручнів, місць для годування і переодягання немовлят в публічних закладах та інше), об’єктів соціальної значущості тощо. 

5.6. Підтримка ініціатив із розвитку співпраці між громадами.

Діяльність за цим напрямом передбачає: реалізацію заходів у сфері освіти (наприклад, проведення освітніх конкурсів, організацію обміну досвідом між школярами); енергоефективності (наприклад, впровадження єдиних стандартів на рівні міст та сіл щодо використання енергоефективного освітлення будинків/вулиць тощо); організації культурного обміну (дні села/селища/міста, культурні свята, тури або екскурсії вихідного дня тощо); популяризації занять спортом (організація спільних спортивних змагань, акцій із ведення ЗСЖ тощо) на засадах партнерства, співпраці між територіями, а також іншу діяльність, не обмежуючись цим переліком. Проєкти можуть бути схвалені/підтримані за одним з перерахованих вище напрямів, однак відповідний перелік не обмежує сфер діяльності громадських організацій (органів самоорганізації населення, об’єднань співвласників багатоквартирних будинків, ініціативних груп громадян) та відповідно напрямів, за якими можуть бути розроблені та реалізовані проєкти.

6. Учасники Конкурсу

Учасниками Конкурсу можуть бути:

-    Сільські громадські організації, що мають код неприбутковості 0032, зареєстровані та діють на території громад, визначених розділом 3 цього Положення. 

-    Ініціативні групи громадян (волонтери) у кількості не менше ніж 10 осіб, що проживають у межах громади, визначених розділом 3 цього Положення.

7. Фонд Конкурсу, розмір та умови фінансування міні-проєктів

7.1 Фонд Конкурсу утворюється за рахунок коштів сільської ради, Компанії ДТЕК та інших Благодійників. Під час оголошення Конкурсу на кожній з територій-учасниць Організатор вказує в оголошенні суму, яка буде спрямована на підтримку ініціатив у громаді. Під час проведення Конкурсу Організатор зобов’язаний забезпечити дотримання встановлених карантинних норм та обмежень, пов’язаних з Covid-19.

7.2 Максимальний розмір міні-гранту Компанії ДТЕК, що може бути наданий учаснику, якого буде визначено переможцем складає до  80 000 (вісімдесяти тисяч) гривень на один проєкт. Частина  фінансування з місцевого бюджету складає до 50 000 ( п’ятидесяти  тисяч)грн. Для отримання фінансування учасникам Конкурсу необхідно забезпечити власний внесок в розмірі не менше 10% від запитуваної суми. Власний внесок може бути наданий також не у грошовій формі, у формі внеску з інших джерел (у т.ч. ресурсами партнерів міні-проєкту) або шляхом виконання робіт, необхідних для реалізації проєкту.

7.3 В рамках Конкурсу міні-грантів не фінансуються:

проєкти, спрямовані на політичну, передвиборчу або релігійну діяльність;

комерційні проєкти, метою яких є отримання прибутку;

надання прямої матеріальної допомоги;

проведення персональних виставок або видання персональних публікацій;

заробітна плата учасників проєкту;

поточний ремонт комп’ютерної та оргтехніки;

закупівля техніки для власних потреб громадських організацій та ініціативних груп громадян.

7.4 Реалізація міні-проєктів здійснюється на підставі Договорів, що укладаються між переможцями Конкурсу і Адміністратором Конкурсу або між розпорядником (розпорядником – одержувачем) бюджетних коштів та  виконавцем цього проекту. Адміністратор повністю адмініструє проєкт, здійснює моніторинг цін постачальників/підрядників, що пропонують члени ініціативних груп.

7.5 Витрати, що здійснені переможцями в рамках реалізації проєкту до моменту одержання гранту і після закінчення терміну реалізації міні-проєкту, не фінансуються.

7.6 Адміністратор Конкурсу:

•    надає необхідні консультації для учасників Конкурсу в ході підготовки та подачі Заявок;

•    надає необхідні консультації переможцям Конкурсу в ході реалізації проєктів та супроводжує їх виконання. 

•    забезпечує обов’язковий інформаційний супровід та висвітлення проєкту.

7.7 Послуги з адміністрування проєктів обумовлюються договором між Грантодавцем та Адміністратором Конкурсу.

7.8 Адміністратор Конкурсу має право на будь-якому етапі проведення Конкурсу перевірити стан реалізації проєкту та діяльність переможця на  предмет відповідності заявленій складовій проєкту, відповідність виплат, що здійснювалися одержувачем гранту, тим виплатам, які передбачені бюджетом проєкту.

7.9 У разі виявлення невідповідностей або грубих порушень умов Договору або чинного законодавства, випадково або навмисно допущених переможцем в ході реалізації проєкту, Адміністратор Конкурсу залишає за собою право призупинити фінансування проєкту і вимагати повернення Адміністратору Конкурсу вже перерахованих ним коштів на виконання проєкту.

7.10 Якщо проєктом передбачено будівництво або відновлення об'єкта благоустрою, цей проєкт може брати участь у Конкурсі тільки за наявності гарантійного листа про те, що такий об'єкт перейде у комунальну власність громади або буде переданий на баланс іншої організації, яка буде утримувати і обслуговувати його належним чином надалі. У випадку, якщо реалізація проєкту передбачатиме внесення конструктивних змін або ремонт об’єкту інфраструктури комунальної власності, ініціативна група зобов’язана надати згоду на проведення відповідних дій від балансоутримувача або власника такого об’єкту. 

7.11 Адміністратор Конкурсу не бере на себе відповідальність за отримання погоджень та/або дозвільної документації,  які можуть знадобитися переможцю для реалізації проєкту (наприклад, землевідведення). Адміністратор Конкурсу може надати переможцю консультаційні послуги та/або іншу допомогу в межах своїх можливостей. Можливість допомоги та її обсяг визначаються Адміністратором Конкурсу для кожного конкретного випадку.

7.12 Адміністратор проекту несе відповідальність за своєчасне надання документації переможцям для передачі об’єктів майна – результатів Конкурсу – на баланс відповідних комунальних установ та організацій, громадських організацій.   Ініціативна група-переможець несуть відповідальність за вчасну (протягом 6 місяців після закінчення Конкурсу) передачу об’єктів майна – результатів Конкурсу – на баланс відповідних комунальних установ та організацій, громадських організацій. 

8. Строки реалізації проєктів

8.1 У Конкурсі можуть брати участь проєкти, дата початку реалізації яких має розпочатись не раніше 15 липня 2021 року та дата закінчення – не пізніше 30 листопада 2021 року.

9. Вимоги до подачі Заявок

9.1 Для участі в Конкурсі приймаються проєктні Заявки, розроблені за формою, затвердженою Адміністратором Конкурсу (Додаток № 1) до даного Положення. Додатки до розробленої форми проєктної Заявки є невід'ємною частиною проєктної Заявки. Відсутність додатків до проєктної Заявки є підставою для відмови в участі у Конкурсі. Проєктні Заявки заповнюються в електронному форматі.

9.2 Заявки подаються в електронному вигляді на Сайт ДТЕК https://gromada.dtek.com/  (далі – Сайт) шляхом заповнення спеціальної онлайн-форми та завантаження підписаної керівником проєкту та відсканованої проєктної Заявки затвердженої форми, з усіма додатками до проєктної Заявки в одному файлі (формат PDF-файлу). 

Крім того, вся документація  за Заявкою передається Адміністратору Конкурсу ініціативною групою у паперовому вигляді  шляхом заповнення спеціальної форми, що підписана керівником Заявника або ініціативної групи проєкту з усіма додатками до проєктної Заявки. До Адміністратора звертатися за адресою: м. Павлоград, вул. Шевченко, 132 pavlograd.aer@ukr.net телефони 066 131 87 55, 095 227 61 25.

9.3 У випадку неможливості самостійного подання учасниками конкурсу проєктних заявок на сайт соціального партнерства, учасник для подачі таких заявок звертається до Адміністратора Конкурсу, який розміщує відповідну Заявку на сайті.

9.4 Заявки приймаються з 3

9.5 Після завершення терміну подачі Адміністратор Конкурсу формує базу проєктних заявок, складає протокол, присвоює всім Заявкам реєстраційний номер, проводить кодування заявок. Проєктні Заявки, які подані поза часовими межами згідно п. 9.4 не розглядаються.

9.6 Закодовані Заявки Адміністратор передає на Сайт для проведення он-лайн голосування. Адміністратор надає членам Конкурсної комісії аналітичну записку за попередньою оцінкою проєктних Заявок та матеріали за проєктами, що подані на Конкурс «Громада своїми руками» у 2021 році.

10. Конкурсна комісія

10.1 Персональний склад Конкурсної комісії затверджується Організатором. Чисельний склад Конкурсної комісії – 9 осіб. Під час голосування кожен член комісії має один голос. 

10.2 До складу Конкурсної комісії входять:

-    керівник Конкурсної комісії - представник органу місцевого самоврядування (голова громади/ заступник / керівник апарату);

-    секретар комісії - представник Адміністратора Конкурсу 

-    представник депутатського корпусу місцевого рівня;

-    3 представника від Організатора конкурсу (зі сфери житлово-комунального управління /інфраструктури міста / майбутній балансоутримувач);

-    представник підприємства ДТЕК, відповідальний за функцію корпоративної соціальної відповідальності;

-    представник Грантодавця;

-    представник підприємства ДТЕК на території громади;

10.3 При відборі членів Конкурсної комісії необхідно керуватися  наступними критеріями: авторитетність, нейтральність у поглядах, знання локальних проблем громади, здатність дати незалежну й адекватну оцінку представленим на Конкурс проєктним пропозиціям,  непов’язаність членів комісії з учасниками Конкурсу службовими, діловими чи родинними  зв’язками.

10.4 Конкурсна комісія:

-    приймає рішення щодо допуску до участі у Конкурсі поданих Заявок; 

-    оцінює подані проєктні Заявки за розробленими критеріями;

-    за необхідності проводить захист проєктних заявок учасниками Конкурсу;

-    визначає переможців Конкурсу.

10.5 Засідання Конкурсної комісії проводиться в закритому режимі і вважається правомочним, якщо в ньому бере участь не менше 2/3 від загального чисельного складу такої комісії. Член Конкурсної комісії може брати участь у засіданні за допомогою засобів дистанційного відео зв’язку (Skype, Zoom та ін.) з подальшим підтвердженням своєї позиції шляхом особистого підпису Протоколу засідання.

10.6 Рішення Конкурсної комісії приймаються простою більшістю голосів членів комісії, присутніх на засіданні та оформлюються протоколом.

10.7 Рішення Конкурсної Комісії щодо визначення переможців Конкурсу є остаточним. Конкурсна Комісія не зобов'язана надавати пояснення про мотивацію при прийнятті відповідного рішення. Рішення Конкурсної комісії оскарженню з боку учасників Конкурсу не підлягають.

10.8 Конкурсна комісія передає Адміністратору Конкурсу, фінансовому відділу, головним розпорядникам бюджетних коштів та іншим Благодійникам прийняте рішення із зазначенням оцінок проектів і рекомендацій до них, на підставі якого Адміністратор Конкурсу, фінансовий відділ, головні розпорядники бюджетних коштів та інші Благодійники здійснюють фінансування проектів переможців Конкурсу.

11. Критерії та порядок оцінки проєктів

11.1 Проєкти оцінюються членами Конкурсної комісії за п'ятибальною системою, враховуючи наступні критерії:

відповідність проєктної Заявки цілям і пріоритетам Конкурсу;

відповідність вимогам Конкурсу;

актуальність проблеми для громади;

дотримання Принципів безбар’єрності;

відповідність кількісним вимогам ініціативної групи (волонтерів - не менше 10 осіб);

охоплення та залучення цільової аудиторії проєкту;

користь для цільової аудиторії проєкту;

відповідність запропонованої діяльності цілям і завданням проєкту;

реалістичність та вимірюваність результатів;

довгостроковий вплив проєкту;

оригінальність та інноваційність проєкту;

реалістичність виконання проєкту відповідно до запропонованого графіку;

ефективність використання ресурсів;

залучення додаткових ресурсів;

виконання вимог складання бюджету.

11.2 Преференції з додатковими балами надаються Заявкам за напрямами: Енергоефективність в сфері ЖКГ, Екологія, Співпраця міст та сіл, Принципи безбар’єрності, Smart-технології, а саме:

 - Заявка від ініціативної групи із застосуванням Принципу безбар’єрності: +15 балів до рейтингу оцінок Конкурсної комісії;

- Заявка від ініціативної групи з тематики екології: +10 балів до рейтингу оцінок Конкурсної комісії;

- Заявка від ініціативної групи щодо впровадження співпраці між громадами: +10 балів до рейтингу оцінок Конкурсної комісії;

- Заявка від ініціативної групи щодо впровадження Smart-технологій: +10 балів до рейтингу оцінок Конкурсної комісії;

11.3 Закодовані Заявки розміщуються на Сайті для проведення онлайн голосування громад за проєкти. Голосування  проводиться з 08:00 07 червня 2021 року до 23:59 19 червня 2021 року (за київським часом, UTC +2). 10 проєктів в кожній з громад, які набрали найбільшу кількість голосів, отримають додатково 5 балів до середньої рейтингової оцінки членів Конкурсної комісії.

11.4 Закодовані Заявки розглядаються та оцінюються членами Конкурсної комісії в період часу, що вказаний у п. 11.3.

11.5 Розгляд Конкурсної документації Конкурсна комісія починає не пізніше ніж через 10 робочих днів після закінчення терміну подання Заявок.

11.6 Визначення переможців Конкурсу здійснюється не пізніше 14 липня 2021 р.

11.7 Адміністратор повідомляє Учасників Конкурсу про його результати за телефоном або електронною поштою чи у письмовій формі. Повідомлення повинно бути розіслано  не пізніше 5 календарних днів після визначення результатів Конкурсу.

11.8 Рішення про переможців Конкурсу має бути публічно оголошено протягом 5 календарних днів з дня його прийняття.

11.9 Рішення Конкурсної Комісії є підставою для прийняття відповідних рішень Адміністратором Конкурсу для складання та підписання Адміністратором Конкурсу Договору з переможцем Конкурсу про надання відповідного фінансування за рахунок коштів ДТЕК та інших Благодійників. Договір підписується протягом 10 робочих днів після оголошення результатів Конкурсу.

11.10 Рішення Конкурсної Комісії є підставою для складання та підписання Договору між   головним розпорядником (розпорядником, одержувачем)  бюджетних коштів та виконавцем проекту, що фінансується за рахунок коштів сільського бюджету. 

12. Порядок фінансування проєктів та звітність

про використання коштів 

Фінансування реалізації міні-проектів, визначених переможцями, здійснюється за рахунок коштів сільського бюджету, коштів ДТЕК та інших Благодійників у розмірах, передбачених  рішенням Конкурсної комісії. Також Конкурсна Комісія своїм рішенням визначає джерела фінансування проектів-переможців, а саме:

         • фінансування реалізації міні-проектів, визначених переможцями, на об’єктах головних розпорядників (розпорядників – одержувачів) бюджетних коштів здійснюється за рахунок коштів сільського бюджету, ДТЕК та інших Благодійників (підприємства, благодійні організації, юридичні та фізичні особи – підприємці). Розподіл коштів сільського бюджету, виділених на реалізацію проектів, здійснюється рішенням сільської ради згідно пропозицій наданих головними розпорядниками бюджетних коштів, наданих на підставі рішення Конкурсної комісії.

        • фінансування реалізації інших міні-проектів, визначених переможцями, здійснюється за рахунок коштів компанії ДТЕК та інших Благодійників (підприємства, благодійні організації, юридичні та фізичні особи – підприємці, фізичні особи).

І. Порядок фінансування проектів за рахунок коштів ДТЕК та інших Благодійників, 

звітність про використання для проектів, що фінансуються через Адміністратора:

12.1 Протягом 10 робочих днів після визначення переможців Конкурсу між Адміністратором Конкурсу та переможцем Конкурсу укладається відповідний Договір, в якому закріплюються взаємні зобов'язання і відповідальність сторін.

12.2 Для реалізації проєктів ініціативними групами укладається Договір про реалізацію спільного проєкту з керівником ініціативної групи. Адміністратор Конкурсу є розпорядником коштів за проєктом цієї ініціативної групи. Тобто, представники ініціативи відправляють розпоряднику рахунки на оплату витрат в рамках їхнього бюджету проєкту. Розпорядник оплачує ці рахунки зі свого банківського рахунку в рамках Договору про виконання спільного проєкту. Після виконання оплат керівник ініціативної групи на підставі Довіреності Адміністратора отримує товари (послуги), а підтверджувальні документи передає Адміністратору (акти, накладні тощо).

12.3 Для укладення Договору керівнику ініціативної групи-переможця необхідно надати додатково копії наступних документів:

паспорт громадянина України;

довідка про присвоєння ідентифікаційного коду.

12.4 Адміністратор Конкурсу залишає за собою право:

контролювати і брати участь у виборі підрядної організації для реалізації проєкту;

здійснювати моніторинг проєкту;

контролювати цільове витрачання коштів за проєктом.

12.5 Одержувачі міні-грантів (ініціативні групи) готують і надають Адміністратору аналітичні звіти у встановленій формі, яка є додатком до Договору, і в строк, визначений у  Договорі.

12.6 При складанні звітів одержувачі міні-грантів отримують консультації щодо складання звітів від уповноважених представників Адміністратора.

 ІІ. Порядок фінансування проектів за рахунок бюджетних коштів,  звітність про використання: 

12.7 Конкурсна комісія надає фінансовому відділу та головним   розпорядникам (розпорядникам – одержувачам) бюджетних коштів протокол засідання, яким підтверджується проект-переможець (проекти-переможці) конкурсу на об’єктах головних розпорядників бюджетних коштів, що за рішенням комісії реалізується за рахунок  бюджетних коштів з переліком робіт, товарів та послуг тощо.

12.8 Реалізація проекту (проектів) здійснюється на підставі договору, укладеного між головним розпорядником бюджетних (розпорядником–одержувачем) коштів та  виконавцем цього проекту.

12.9 Закупівля товарів, робіт і послуг за рахунок бюджетних коштів здійснюється в порядку, установленому Законом України «Про публічні закупівлі».

12.10 Оплата товарів, робіт та послуг здійснюється головними розпорядниками (розпорядникам–одержувачам) в межах видатків, передбачених на зазначену мету.

12.11 Відображення у первинному та бухгалтерському обліку інформації про отримані (створені) оборотні і необоротні активи, а також відкриття рахунків, реєстрація, облік   бюджетних зобов’язань в органах казначейства та операції, пов’язані з використанням бюджетних коштів здійснюються в установленому законодавством порядку.

12.12 Головні розпорядники (розпорядники–одержувачі) надають щомісяця до 10 числа фінансовому відділу звіт про використання бюджетних коштів.

12.163 Складання та подання фінансової і бюджетної звітності про використання бюджетних коштів, а також контроль за їх цільовим та ефективним витрачанням здійснюються в установленому законодавством порядку.

 14. Прикінцеві положення 

14.1 Використання інформації, що міститься у Конкурсній документації, здійснюється відповідно до вимог Закону України «Про інформацію». Конкурсна документація зберігається в Адміністратора Конкурсу. При цьому члени Конкурсної комісії мають право на отримання копій всіх документів.

14.2 Організатор залишає за собою право, за погодженням з Компанією ДТЕК, вносити зміни до Положення про порядок проведення Конкурсу до моменту його затвердження та публічного оприлюднення.

14.3 Факт участі в Конкурсі означає, що всі учасники погоджуються з правилами, встановленими цим Положенням про Конкурс, а також з тим, що назва ініціативної групи, імена, прізвища учасників проєкту, а також фото- і відео-матеріали, пов'язані з реалізацією проєкту, можуть бути використані органом місцевого самоврядування, компанією ДТЕК, Адміністратором Конкурсу в інформаційних, рекламних та інших матеріалах, спрямованих на популяризацію Конкурсу.


Секретар виконкому                                                                                                                                                В.М.Зражевська

Додаток 2

до рішення виконавчого комітету № 95

від 19.04.2021 року

Склад Конкурсної комісії для проведення оцінки поданих проектних

пропозицій та визначення переможців конкурсу на території Троїцької сільської ради

 

ПІП


Чуприна Олег Олександрович

сільський голова, голова комісії

Чумак Наталя Валеріївна

голова Агенції економічного розвитку м. Павлограду, с  екретар комісії

Голосна Ольга Вікторівна

заступник сільського голови з питань діяльності виконавчих органів

Костенко Людмила Олександрівна

начальник відділу  бюджету, фінансів,  бухгалтерського обліку та звітності  - головний бухгалтер

Куцак Ярослав Васильович

депутат

Шляховий Олег

 Олександрович

начальник відділу з питань комунальної власності, житлово-комунального господарства, інфраструктури та будівництва

Острянін Юрій Олександрович

радник керівника департаменту з регіональної політики ДТЕК ЕНЕРГО

Коновалова Олена Олексіївна

менеджер з КСО апарату управління ПрАТ «ДТЕК Павлоградвугілля»

Таращук Олександр Миколайович

заступник директора з сервісів  ДТЕК Шахтоуправління Героїв космосу


Секретар виконкому                                                                                                 В.М.Зражевська


Outdated Browser
Для комфортної роботи в Мережі потрібен сучасний браузер. Тут можна знайти останні версії.
Outdated Browser
Цей сайт призначений для комп'ютерів, але
ви можете вільно користуватися ним.
67.15%
людей використовує
цей браузер
Google Chrome
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
9.6%
людей використовує
цей браузер
Mozilla Firefox
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux
4.5%
людей використовує
цей браузер
Microsoft Edge
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
3.15%
людей використовує
цей браузер
Доступно для
  • Windows
  • Mac OS
  • Linux